Školení internetového marketingu

Přijďte si popovídat na praktický seminář o internetovém marketingu a začněte hned teď používat metody, které vaši konkurenti možná objeví až za několik let.

Základní fakta o akci

otevřený termín (hlaste se, pak se domluvíme)

4300 Kč + DPH

EDU 2000, Oldřichova 49, Praha 2

1 den, tj. asi 8 hodin s přestávkou na oběd

maximálně 12 účastníků

školí Marek Prokop

Co se na školení naučíte

Rychlou, přehlednou a místy i zábavnou formou se seznámíte se všemi aktuálně používanými metodami internetového marketingu. Prostor je i na vaše individuální otázky a problémy. Lepší představu o náplni školení získáte z našeho testu znalostí nebo taháku pro klienty on-line agentur obsahujícího pojmy a metody, kterým se na školení podrobněji věnujeme.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno pro majitele a manažery firem, kteří chtějí efektivně využívat internet pro své podnikání. Abyste získané poznatky dokázali co nejlépe zhodnotit, měli byste mít pravomoc rozhodovat o marketingové strategii i konkrétních taktikách své firmy či projektu.

Svou filosofií je školení zaměřeno hlavně na menší a střední firmy s menším marketingovým rozpočtem, avšak s o to větší flexibilitou a motivací na internetu uspět. Užitečné ovšem bude i pro větší společnosti či provozovatele neziskových projektů.

Kdo vás bude školit

Lektorem školení je Marek Prokop, který se internetovému marketingu prakticky věnuje již přes 10 let a jen o několik let méně ho přednáší. Jako nadšený stoupenec manifestu Cluetrain nemá rád hloupou reklamu arogantních korporací a je přesvědčen, že na internetu nejlépe funguje férový dialog se zákazníky.

Přihláška

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami školení. Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.

Napsali o akci

Skoleni internetoveho marketingu vedene uznavanym odbornikem nejen v teto oblasti Markem Prokopem bylo opravdu skvele a uzitecne.

—StudioQe

Informace měly pro mne průlomový charakter, napomohly i k lepšímu chápání principů celé naší současné společnosti a možná přispějí i k rozšíření portfolia mého podnikání. Děkuji.

—Jaromír Pavelka, SpringPeace